Jobb, jobb och jobb! Trött i alla muskler!...

Jobb, jobb och jobb! Trött i alla muskler! Men ändå ska mannen ta med mig på en sportaktivitet senare ikväll! Tanken är som vanligt god och han är så omtänksam som vill att ja ska spöa han ordentligt i badminton!! Fast ärligt så kommer d gå åt skogen, jag är helt färdig och ska jobba helg dessutom! Lite lugnare med studenter idag på Uni! Skönt :) saknar min sambo massa idag! Tur ändå att vi alltid kramas minst 10 min innan jag far till jobbet varje morgon! Behövs massa kärlek när man stiger upp 5.15! Sen har han ju hotat att kasta balkongmöblerna från balkongen rakt ner på mig om ja sticker utan att krama om han innan ja åker:) nu mätt och belåten! Åter till arbetssyslorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0