Julafton!

Dagen igår var allt man kunde begära. Supergod mat, Kalle anka och massa klappar!
I år va det jag som fick mest paket :)
Fick nog allt jag önskade mig faktiskt!
Tofflor, smink, locktång, underkläder, kakfat, presentkort, smörgåsgrill och en halsbands grej som Ida stickat själv där jag kan ha min iPhone! Så himla fin va den :)
Ida va nog den lyckliga vinnaren i årets klappar då hon senaste dagarna tjatat Om en utlandsresa och fick en all inklusive till Barcelona i april av mig och Magnus.
Magnus fick en resa av mig till Kroatien, Peak performance tröja, 2 till tröjor, fotoalbum med bilder från alla våra fina stunder, en bok och en korg med småplock för badälskaren!
Kvällen avslutades med spel och en laddning julmat till innan vi for hem för en film och mys i soffan!
Idag har jag shoppat på nätet, nya sängkläder och ett par byxor.
Ska åka till pappa om lite mer än en timme på middag och mer paket!
Hämtar syster på vägen dit.

Tack alla inblandade för en superb julafton! Lyckliga jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0