Min mamma!

Agneta Näslund. Det är min mamma. Den snällaste och sötaste mamman som Finns!
Otroligt stark och modig. Hon har gått igenom otroligt mycket men står ändå med båda fötterna på jorden.
Skulle göra vad som helst för henne då hon alltid stått bakom mig i alla mina beslut, tröstat mig när jag varit ledsen och varit stolt över mig.
Jag älskar dig mamma. Skulle aldrig klara mig utan dig. Aldrig. Är fortfarande en riktig mammagris, fast du kanske tror jag vuxit upp fort så längtar ja efter min mamma varje dag!

Tack för att du är du! Detta fixar vi hur lätt som helst! Det är verkligen din tur nu. Din tur att få allt du drömt om!
Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig och dina syskon så otroligt mycket. Vilken lyckligt lottad mamma jag är. <3

2011-12-29 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0