Slappt

Idag har varit en sån där roligt dryg dag på jobbet. Hunnit läsa en del i min bok, älskar författaren!

Efter jobbet åkte jag för att möta Therese som kom med tåget från Göteborg, snabbt in på bolaget sen hem för massa skitsnack och skratt:)
Syster kom förbi och vi soffhängde en del innan mannen kom hem från arbetet. Sen har jag bara legat i hans famn, varmt och gott!
Nu är han på träning sen ska han plocka upp nästa tjej som kommer från Göteborg, nämligen lilla Ida som ska fira jul här med oss:)
Får se vad damen tycker om sitt nya rum!
Glott lite melrose place och vilat i soffan, nu ska jag se klart på tv innan dom kommer sen ska vi käka fransk chokladtårta med grädde som jag bakat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0