Suck!

Så fort man känner sig bättre så slår d tillbaka. Idag har febern stigit och jag känner mig helt sänkt.
Börjar bli stressad då vi har en bokning på jobbet imornkväll. Så nu har ja ätit ännu mer vitaminer än ja brukar, tack för rådet Linda :)
Hoppas på ett mirakel. Tog mig iväg till affären en sväng. Inte varit ute sen i måndags så d va skönt med luft!
Ligger och vilar efter frukosten och ett långt telefonsamtal med söta syster. Synd att hon bor några mil bort eftersom hon är ledig idag. Så hade man kunnat soffhänga lite ihop. Blir så ensamt här hemma :(

Har en överraskning på gång till min sambo som krävt timmar av förberedelser och som ännu inte ens är halvt klar! Hoppas allt blir som ja tänkt<3

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0