Tjejkväll och myshelg

Fredagen spenderades med mina fina!
Therese kom på besök från Göteborg och Sarah Jordansson från Sunne:)
Var så jävla kul och ha dom
Här ända till lördag eftermiddag!!
Även Frida Lindgren va med oss under kvällen. Vi drack och snackade gamla minnen innan vi drog på ankan och sen även olearys!

Perfekt fredag!
Va lite bakis på lördagen men inte alls mkt. Det va hundra ggr värre för dom andra när dom
Vaknat till liv hahaha!
Tack tjejer för en sjukt bra kväll!

Min man skämde bort mig med supergod middag och choklad fondant till efterrätt!

Igår fick vi motionsspåret på skutberget på 3.5 kilometer och lite övningskörning.

Just nu glor ja ensam mamma söker och värmer mig i soffan!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0