Känner mig inte helt hundra. Huvudvärk frå...

Känner mig inte helt hundra. Huvudvärk från helvetet och en man som inte är hemma:( Han åkte tidigt imorse till Norge med jobbet. Längtar efter han redan! Känner mig jätte löjlig för han kommer ju i kväll igen.. Men jätte sent:( Vill aldrig spendera en dag utan varandra. Konstigt det där för ja brukar aldrig vara så extrem, men han är min bästa vän & Fina kärlek och d är jobbigt på riktigt för oss båda när den andra måste iväg på nått:) Vaknade och hade fått ett jätte långt, vackert kärlekssms från Magnus:) sånt räcker långt! Tack snutt!! Idag är d jobbdags på Uni! Hem och städa, laga mat och slappa! Inget mer, inget mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0