Några i kort.

Helgen försvann fort!
Pizza, cola och film med älskling i fredags!
I lördags va mannen hos sin arbetskompis och hade ölprovning och middag, så ja åkte hem till Sebastian.
Mötte upp Emelie ( vi har nu löst allt som
Varit, ibland behöver vänner paus från varandra, man är på olika ställen i livet och sånt) som följde med och vi tog barryndan på stan. Ankan, pitchers, tables och sen blue moon.

Denna vecka har min lillebror praktik hos mig på jobbet! Så mysigt att ha honom
Hos mig hela dagarna :)

Igår kom mannen hem med 20 rosor, god choklad och en present! Ja smälter mer o mer. Trodde inte det var möjligt men joooo :)

Förresten! Jag körde bil till jobbet imorse! Heeeela vägen! Motorväg o allt :) är så jävla stolt att ja vågade så nu känns körkortet lite närmare!

Julbord ikväll med jobbet, tack för d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0