Tisdag

Igår kom min supersöta lillasyster Felicia hit och vi såg på tecknad film, käkade macka och nätshoppade lite!
Hon är seriöst den sötaste flickebarn ja sett!
Så mysig och go är hon!
Man känner sig extra glad när hon sätter sig tät intill en och lutar sitt huvud mot min axel! Gosungen min<3

Efter det kom äntligen min man hem från Norge där han varit med jobbet under dagen! Slängde mig i hans varma famn och vi hade pusskalas hela kvällen:) nu ringde han bara för och tala om att han älskar mig! Sånt uppskattas!

Slappar lite nu efter jobbet. Träffade systrarna Rodin på bussen hem och jag och Louise har preliminärbokat fika på fredag :)

Vägde mig igår då ja kände att ja måste gått ner i vikt. Om vågen stämmer har ja gått ner minst 7 kilo sista veckorna.. Skönt och konstigt. Ja har inte gjort nått spec.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0