Gripen, akuten och inlagd på sjukhuset. Ja...

Gripen, akuten och inlagd på sjukhuset. Jag har mått fruktansvärt dåligt. Aldrig haft så ont i hela mitt liv. Oron för att det kunde vara cancer va hemsk. Dom är så fåordiga på sjukan, frågar man inte får man ju nästan aldrig svar. Vill inte gå in på vad det va men d går över av sig självt efter dagar av helvete. Fick komma hem igår från sjukan och har äntligen fått sova några timmar och tagit en dusch. Sjukskriven en vecka. Känns så skönt att jag har min underbara sambo som pysslar om mig och ger mig allt ja behöver då jag inte får röra mig mer än nödvändigt. Pappa & syster var här igår och hälsade på. Min fina familj <3 Idag kommer Linda och Tyra hit och hälsar på. Ska krypa tillbaka i soffan igen. Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0