Hemmagjort potatismos och grillkorv med os...

Hemmagjort potatismos och grillkorv med ost fick det bli till middag. Har senaste tiden funderar mycket på vad jag vill göra med mitt liv. Jag är inte den personen som prioriterar hög utbildning och välbetalt jobb, lyxigt hem och massa pengar på banken. Skulle aldrig tacka nej till ovanstående men vill heller inte lägga ner halva mitt liv på att nå dit. Jag skulle helst ha en lycklig familj, mysigt hem och ett jobb jag trivs med, vilket jag har just nu. Försöker på mitt sätt, i lugn och ro komma på vad jag kan göra för att utöka den lycka jag idag har. Vissa saker har jag och min sambo bestämt oss för. Så som en mysig semester till sommaren med hans dotter Ida, hålla utkik efter ett nytt boende och att vi gärna vill ha barn! När, vart och hur allt ska ske kommer märkas med tiden. Just nu njuter vi av det vi har och jag känner mig lyckligt lottad som det är:) Känslan att man har hittat hem är stor! Att jag har hittat nån som vill dela samma drömmar med mig får mig och pirra av lycka, varje dag. Älskar verkligen mitt liv precis som det är. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0