Torsdag!

Idag är det äntligen dags för min fina sambo att laga god middag till mig! Det gör han varje torsdag och det är nått vi håller hårt i, har gjort sedan vi blev tillsammans:)
Datenight! Dagen då allt bara handlar om god mat, smarrig efterätt och massa närhet!

Ont i nacken som
Fan! Är väl efter alla spänningar efter all smärta. Jätte less på att ha ont.
Tyvärr så kommer ju inte Ida i helgen då hon blivit förkyld. Vi som längtat så!

Blir filmmaraton hela helgen, älsklingen ska jobba lite! Petra kommer hem och jag hoppas så på att hon hinner förbi hos mig så jag får krama på henne!
Kanske till och med Sarah kommer från Sunne :)

Nu ska jag återgå till The Hills maraton.
Kanske dags för frukost också..

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0