Vilken kväll!! Lördagen va precis va jag b...

Vilken kväll!! Lördagen va precis va jag behövde, mina fina syskon, plus bonusbror, min sambo och Sandra, Xzibit, Gurkan och massa drinkar, guitar hero, gamla hits och massa skratt! Vi käkade även lite plockmat som bestod av Parma, fetaost, salami, skinka, kyckling, vitlöksbröd och grönsaker! mums!! Mäktig spelning va det i allafall!!! Häftigt och se han så nära liksom:) Kände mig dock svimfärdig och vi åkte hem efter några låtar! Men ack så trevlig kväll! Idag blev man inringd tidigare till jobbet så Gun kom och hämtade mig vid 9! Idag gym med älsklingen! Sen middag och mys :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar kväll, älskar dig!

2011-09-13 @ 08:14:59
Postat av: Anonym

Älskar dig<3

2011-09-13 @ 14:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0