Fredag den 13:e!

Hoppas på turdag ändå för vi ska ju flyga plan idag:)
Vädret därnere enligt nätet har varierat och ja har både varit nöjd och missnöjd!
Men idag ser det ut som det ska vara sol med moln och en skvätt regn här och var men ca 20 grader i snitttemperatur! Låter helt jävla ok:) bara det håller sig så nu! Lär ju inte komma hem brun i alla fall men ska bli skönt med en hel veckas semester..
Ida är med mig på jobbet idag och hon var även med mig igår.
Igår hade ja besök av mamma, Josefine, Felicia & William.
Det va precis vad ja behövde.. Inte ätit så mkt senaste dagarna och sovit väldigt dåligt. Haft så himla mycket och göra samtidigt som mina tankar varit någon annanstans. Men som sagt igår fick ja massa energi från mina underbara syskon och min superkvinna till morsa!

Höra kanske senare annars får ni ha det bra hemma medans ja är borta ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0