Hej igen

Min syster tycker att jag uppdaterar lite så ja ska nu skriv lite oftare så hon har lite och läsa:)
Sitter på jobbet och är jättetröttis.. ZzZzZ!!
Men snart långledig..
Oron för hur det kommer se ut med jobb för mig i höst börjar infinna sig i magen. Vi jobbar säsong
här på Uni och jag har varit här i över 2 år. Vill verkligen vara kvar så håller verkligen tummarna. Trivs så bra med kollegorna och har en väldigt snäll chef! Vet inte vad jag skulle jobba med om jag skulle byta.. Då blir det nog en helt annan bransch. Eller möjligtvis plugga till arbetsledare inom detta yrket så ja har lite mer kött på bena. Tänker inte konkurrera med nyblivna 19 åringar bara för att dom är billig arbetskraft.. Nej ursch. Tråkigt inlägg. Jag har förövrigt alltid tur och allt löser sig nog, jag är inte helt slapp i hjärnan och har massa bra erfarenhet så nått borde ja ju duga till :)

Skrubbade ansiktet igår kväll för jag har börjat flagna lite och vips så va nästan all färg borta! Ska sola på fre tänkte ja för ja vägrar bli blek igen!!
Hoppas på en bra shoppingrunda på stan med min fina Elena, syster och lilla Mysan! Inte sett henne på länge och saknar henne,lilltjejen!

Tack för mig då! Hörs sen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0