Ja helgen gick ju alldeles för fort!

Fredag kväll spenderades med min man! Tänkte ge han en riktigt mysig kväll så han kom hem till ett bubbelbad med Rosenbad och en kall öl. Till detta fick han fotskrubb och massage..
Sen väntades förrätten och en öl till:)
Varmrätt va oxfile och potatisgratäng med parmesan och champagne!
Mums så gott :)
Igår hängde ja med mamma och syskonen nästan hela dagen! Vi va hemma hos dom nån timme sen åkte vi till öB och outleten där ute. Köpte nya mjukisbrallor och lite godis! Samt en termos så ja har till sommaren :)
Sen hem och hämtade sambon för en tur till lager 157 och stadium outleten. Han skulle köpa nya mysbrallor och jag köpte ett Svea-linne i rött med vit text!
Hann med bergvik också!
Helt Slut när ja kom hem.. Så vi lagade god middag och slängde oss i soffan! Blev en tidig kväll.. Men helgen har varit kanon:)
Idag jobbar Magnus och jag ska Fixa här hemma. Måste stiga upp 6.15 imorn för jag ska hjälpa en på Magnus jobb att städa ur deras renoverade hus som ska säljas! Ingen lust alls men men.. Är ju faktiskt ledig imorn egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0