Söndagssysslor

Fick en sovmorgon idag då vi va vakna ganska sent igår!
Hittills har dagen bestått av städning och diskning av ljuslyktor och finare glad som ska stå i vitrinskåpet!
Renbäddat och plockat.

Nu ska jag ligga i soffan och kolla alla serier som söndagens tv bjuder på! Ser fram emot att jobba imorn och träffa alla fina kollegor! Saknat dom :) kanske dom
Saknat mig med!

Igår hämtade syster mig för några timmars häng! Vi åkte till lager 157 och det fanns massa fint där men fick med mig endast 4 saker.. Nya converse (blåa), en ziphoodväst, en tröja till Ida och en skitsnygg t-shirt till Magnus. Sen åkte vi till bergvik och käkade lunch, hälsade på Linda och där köpte ja en klänning. Förresten är vi ju nu färdiga med vardagsrummet, nya tapeter och nya lister! Ska visa före och efterbilder senare:)

Insåg även när jag kom hem att ja blivit ganska brun trots väldigt lite solning i Spanien:) mest i ansiktet konstigt nog så nu har ja svårt och sminka mig!

Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0