30års kalas ikväll!

Efter en heldag hemma som inneburit målning och lite småplock ska vi senare iväg på kalas! Min vän Malin fyller gammal och vi är bjudna på middag pch fest ute i deras hus i Edsvalla! Ska bli riktigt kul.. Känner nog inga som är där men d spelar ingen roll!

Igår va vi ute hos pappa i Segerstad. Pappa grillade och vi hade det som vanligt lika mysigt! Syster och jag anlände 1 timme för min sambo och pappa så vi satte hos nere vid bryggan och pratade om saker Som just nu känns jobbiga. Saker som gör att ja senaste dagarna fällt många tårar..
Älskar att ha en syster Som Josefine. Hon är snäll och klok. Lyssnar på mig utan att döma mig. Sen är hon ärlig. Min allra bästa vän! Tänk att när vi var små så bråkade vi som fan men nu är vi så tighta det går och bli! Klarar mig absolut inte utan henne!

Min vän Therese Pettersson hörde Av sig för några dagar sen och tyckte det var dags att vi sågs! Jag håller med så nu har vi en dejt på måndag! ❤

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0