Godmorgon

Eller nej! Fan vad som
Väsnas här utanför. Dom har satt in motorvärmarplatser här på parkeringen och lägger ny asfalt! Väsnas gör dom ordentligt..
Ska snart åka till bergvik med min syster och storhandla och kika på tröjor och bh. Sålde lite guld häromdagen så nu kan ja unna mig en ny tröja :) alla mina tröjor är urtvättade och fula!

Imorn skulle vi ju åkt till min morbror men nu kommer han till stan istället och vi ska äta middag hos mamma! Bästisen Sebastian kommer också! Han passar så bra in i min familj han :)
Sen blir det nog nån öl i stan men inte värre än så.
Har skickat iväg mitt cv nu och hoppas man snart får ett jobb. Inte så lätt som alla tror.. Jag har senaste 2 veckorna sökt 6 jobb men det finns ju inga och söka. Vill ju inte ha ett butiksjobb eller varför inte.. Men inte en klädaffär. Svårt det här.. Tips på vart man kan söka? Ingen som vet nått om nått jobb?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0