På rätt väg

Idag känns allt bättre. Hatar verkligen att vara i en ledsam situation. Mamma har varit här och vi har pratat om allt möjligt!

Hon kom med besked :)
Knackade på och när ja öppnar gapar hon med ett leende på läpparna: jag tänkte att det va lika bra att inte fråga om jag får komma! För då hade du haft nån dålig ursäkt för att slippa besök:)
Hahaha! Mamma är att rolig!

Idag har jag varit uppe sen 6.40 och slipat och målat 2 av våra dörrar vita. Måste måla ett lager till imorn. Varit och handlat mer färg och städat.
Är så trött nu efter middagen! Pjuu!

Ikväll Robinsson och ensam mamma söker! Imorn playa del sol och Hollywood fruar! Som jag längtat!!

Förkylningen verkar ha lagt sig. Fick rethosta igår så ja trodde ja skulle hålla både mig och Magnus vakna men vi båda somnade efter nån timme:)

Sist men inte minst vill jag gratta min supervackra, snälla och hårt arbetande lillasyster till fast anställning! ❤❤
Bara jag kvar nu då! Ge mig ett jobb nån!! Ingen som känner nån som behöver personal???

Bild nr två är ju alldeles för rolig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0