Helg igen

Vet ej vad som är fel på mig! Ja är så lättirriterad hela tiden och känner mig sårad för allt.. Kanske för att ja just nu har både mens och Inge nikotin i kroppen eftersom ja fimpat för gott.. Kanske skulle ha väntat till efter lingonveckan:)tycker synd om Magnus så åker på en avhyvling minst 3 ggr varje dag men ändå värst för mig som måste stå ut med mig själv hela dagarna! Gaaaahhhh ja vill bli glad!

Ätit middag, spelar spel och ska strax kika på Die hard 4 sen sova gott och imorgon är det tjejdate med Ida, Madde och Sandra. Vi ska på bio, mammas pojkar :) så då får ja skratta i alla fall!

Pank är ja också! Mellandagsshoppingen drogs från kontot igår så nu är ja helt pank! Men ja ska försöka skaka fram pengar för ja vill shoppa mer!!!! ;)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0