Mammas pojkar

Om en stund blir det bio med styvdottern, min syster och hennes bästis Sandra. Endast mamma och Josefine som saknas men som bangade eftersom dom ska se filmen med sina män!
Efter det blir det en tur hem till pappa för att käka middag. Ställde mig på vågen häromdagen och ja har nu fan lagt på mig 1.5 kilo men d beror garanterat på all julmust ja dragit i mig senaste 2 veckorna för magen känner sig svullen! Ursch och blä! Dags att käka knäckemacka och dricka bubbelvatten närmaste halvåret ;)

Så jävla sugen på en utlandsresa igen! Fel i huvudet på mig:)
Sugen på bora bora, Frankrike, Italien, turk and caicos.. Åhhhh!!! Men nu sparar vi till hus!

Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0