Mörkret är mysigt tycker jag

All städning och dukning inför imorgon är klar! Jag har hunnit kika på tv, laga middag och kramats med min sambo också. Han har gått och lagt sig nån timme för att vila, syster hämtar mig om ca 40 min så ska vi fixa lite grejer sen blir det hem till världens bästa mamma. Premiär för julskinkan!!!!

Längtar så sjukt till julklappsutdelningen imorn.. Lika mycket på mina egna paket som alla andras:)
Ska bli så underbart att ha min pappa med oss också! Första julen ja firar med honom sen ja var plutte liten!
Så det är värt allt för mig❤

Jag såg nyss ÖB:s reklam hahaha! Fan vad rolig, har du sagt Ö får du säga B hahaha!
Torr humor ja vet:)

I veckan ska ja få träffa Therese också som är hemma från Göteborg! Åh som jag saknat henne. :)

Hoppas ni får en bra uppesittarkväll och en din julafton! Saknar alla fina familjemedlemmar som bor utomlands. Saknar morfar i Thailand och mina morbröder i Oslo. Tänker på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0