En varm dusch!

Tog mig en kokhet dusch nyss och är varm och skön nu:)
Idag blev det lite handling efter jobbet med Gun! Fyllde på med vitaminer, frukte, frukost och lite helgmiddagar.
På fredag är jag ledig och vi får se om det blir fika på stan med sebastian eller om ja ska vara hemma
Och fixa! Längtar ihjäl mig efter värme och sol. Så jävla blek just nu och det känns förjävligt:)
Hoppas innerligt att det blir soligt i Barcelona.

Idag blev det ett negativt besked till Alexandras bröllop. Både jobb och pengar satte stopp för resan till Kiruna. Har ju redan tagit ledigt en vecka i april för resan till Barcelona och eftersom vi har så många veckors semester per år på jobbet (hela 13 veckor) så är det nej nej att ta ledigt mycket mer än så. Känns jobbigt som fan i hjärtat. Men med boende och tåg, flyg och förlorad lön så hade ja legat så back på kontot så det går ej ihop. Men jag älskar dig min vän och vet att du förstår. Resan till Barcelona är nått vi ska göra som familj och som vi vet blir den sista "dyra" resa vi gör tillsammans.
Ska börja jakten på hus och ett fett sparande inför framtidens drömmar:)
Bli vuxen helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0