Fattar ingenting...

Kanske jag har fått en infektion igen? Jag mår dåligt varje morgon. Alltså huvudvärk och feber, ursch.

Snälla Gud inget mer
Krångel nu! Men ja tänker gå till jobbet ändå och hoppas det går över. Gått upp några timmar tidigare än ja behövde så ja kan kurera mig
Innan ja börjar kl 11

Igår va en riktigt slapp eftermiddag då förmiddagen va så aktiv och tråkig med massa måsten! Somnade som en stock igår efter att ha kollat halva Big brother och lite Wallander:)
Till helgen börjar renoveringen av mammas lya. Magnus och Josefine ska lägga golv medans jag och mamma ska köra grejer..

Ska bli skönt när allt är klart för ja pallar inte att jobba och renovera och flytta och krångla varenda dag! Vi har inte ens börjat i vårt hem och nu ska vi lägga ner all energi på nån annans hem :) Så är det ibland! Men när det är vår tur, då ska mamma få hjälpa oss :) så det blir nog bra!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0