Förändringar!

Senaste tiden har inneburit en del
Förändringar i min familj! Enligt mig så är dom bra förändringar!
Förhoppningsvis blir allt bättre när allt lagt sig..
I just mitt liv så är allt lika bra som vanligt, jag och min sambo letar hus, längtar efter vår resa till Barcelona min fina Ida :) ska bli riktigt mysigt och åka bort hela familjen!

Idag blir det kanske och hänga med mamma & syster och kolla en lägenhet till mamsen! Om personen som ska visa den kan ikväll, annars får vi vänta :)

Jobbar till 18 ikväll och efter d vankas det bubbelbad med snutt!
Ringde bäste vännen Sebastian förut och bjöd hem han och hans tjej på kaffe på fre och sen bio på kvällen! Lördag blir det en hemmakväll, funderade en kort sekund på utgång men orkar inte va bakis på söndag! Tål ju ingen alkohol alls längre:) Det är ju svenska rallyt i helgen så det är nog bra mycket drag i stan och det pallar ja inte!

Tack & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0