Nöjd

Vi hann med så himla mycket i helgen i mammas lägenhet. Allt är tapetserat och golvet är lagt. Grejerna är ditkörda och saker är ihopskruvade och uppackade. Finns ju fortfarande massa och göra men just nu är målarna där och Fixar dom rum som dom skulle fixa sen är det sista touchen som ska fixas så kan mamma flytta in och bo in sig :)
Haft en kul helg med min familj, har mått förjävligt dock med feber och magkramper. Men d gick ändå, tur min familj klarar av mitt gnällande!

Igår hade jag och älskling en supermysig Date. Jag fixade mat och städade fint i lägenheten. Vi drack nån öl och slappade i soffan. Pratade massa, det va riktigt romantiskt och mysigt!

Är på jobbet nu och har för tillfället frukostrast. Sara ringde förut och ville ha barnvakt åt Cornelia medans hon tatuerade sig men som synd va så va jag redan på jobbet :(
Hade varit kul och ha prinsessan hemma några timmar!

Längtar till fre då jag är helt ledig!!! Då ska ja på stan med syster och kolla bikini eftersom
Vi åker till Barcelona om en månad. Magnus har ju gett mig shoppingförbud men ja fick bränna några hundralappar i alla fall, shoppingförbudet beror på min födelsedagspresent.


Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0