Onsdag i dag

Och jag spenderar dagen på jobbet tillsammans med kollegorna som vanligt. Hade en underbar alla hjärtans igår med Magnus & Ida. Även mamma och Wille kom på fika:)

Hade svårt och sova i natt. Vaknade klarvaken 05.40 och jag känner mig blank. Varken glad, ledsen, arg eller nått. Det är en jobbig känsla för jag kan inte ta in vad som sker omkring mig. Antagligen ett försvarsbeteende som ja lagt till med.. Idag ska jag klippa mig tillsammans med älskling. Efter det blir det bara hem och slappa. Jag är trött hela tiden och gäspar hela kvällarna. Värker i armarna av trötthet o det svider i ögonen..

Nej ursch vilket tråkigt inlägg. Sorry. Men så här är det ibland. Nu ska ja ta mig en varm kopp kaffe och en cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0