Spännande dag!

Igår blev kvällen på jobbet lite mer dramatisk än vanligt. 3 polisbilar, 10 poliser, 6 Securitas, 3 livvakter och den där Karln som gjort narr av Mohammed genom att sätta hans ansikte på en såkallad rondellhund. Han skulle ha föredrag här om yttrandefrihet men strax efter det börjat blev han "äggad" av personer i publiken. Ha ha ha ja dööör! Vem orkar ägga nån?!? Spänningen va lite konstig här innan föredraget och man va lite orolig att nått hemskt skulle ske då han blivit misshandlad och hotad till livet vid andra föreläsningar. Men men allt gick bra förutom äggen då :)

Idag har vi haft mycket att göra på jobbet och jag är döds trött. Vart vaken sen 6.15. Spenderade morgonen med big brother och varm ciabatta med kaviar :) tog mig en dusch och städade lite! Om 1.5 timme kommer Magnus till jobbet och är med mig sista stunden innan vi åker hem. Hämtade även ut ett paket med min nya tröja igår och ska hämta ytterligare ett paket idag med 2 tröjor! Skoj skoj skoj :)

Tack & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0