Bio!

Mamma ringde imorse och bjöd med oss på bio! Tintin, popcorn och mina fina syskon! Blir inte bättre :)

Hem och efter ett långt bad kom lilla Cornelia och Sara på besök! Den sär lilla flickan har charmat mig totalt!! Gud så söt och charmig! Hade en prinsessklänning på sig när
Hon kom:) vi spelade spel hon och jag och pratade massa! Sen bjöd hon hem mig till sig. Och ville så gärna att jag skulle sova över där så vi kunde äta frukost tillsammans på morgonen och leka med hennes leksaker:) Men hon hade ingen ost hemma sa hon , så det skulle ja ta med :) jises så söt! Innna dom begav sig så frågade hon lite blygt om Hon inte fick stanna kvar och sova här hos mig! Naaaw så söt! Fick en puss och en kram
Innan dom åkte!
Måste försöka åka till Sunne och hälsa på snart! Ses ju alldeles för sällan!

Ligger i sängen nu med ryggsäck och mannen ska tydligen sova redan :) lycka till säger ja, kl är endast 20.05!

God natt då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0