Denna jävla febern alltså!

Den kommer tillbaka rätt ofta nuförtiden!
Älsklingen är jättesjuk stackarn och verkar nu ha smittat mig!
Igår spenderade vi hela kvällen i sängen till och med middagen fick ätas där. Supergod mat som Magnus gjort till mig! Mums!!

Spenderade en timme på golvet i lunchrummet på jobbet igår då ja gjort illa mig i ryggen. Aldrig får det vara bra i min kropp.
Ledig i helgen! Skönt, ikväll ska vi spendera timmarna innan sömn i sängen. Blir film och pizza och massa massa mys!

Ska sticka hem en timme tidigare idag då ja mår sisådär! Annars händer inte mycket i mitt liv. Njuter av kärleken och jobbar på med mina underbara kollegor.
3 månader exakt kvar tills vi drar till solen och stranden!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0