Finns det nått bättre?

Att komma hem efter en arbetsdag och plocka undan lite, tända massa ljus och förbereda middagen till snutt!
Har aldrig träffat nån som är så myssjuk och underbar som min sambo!
Vi har flera timmar av mys och tid med varandra varje dag! Känns som varje dag är en romantisk date!
Längtar så efter honom!!

Är extremt lycklig just nu och går på rosa, fluffiga moln! Älskar det liv vi byggt upp tillsammans i snart 1 år!

Nog om kärleken!:)

Idag har varit en spännande dag på jobbet då vi fick besök av en mus, inte bara en gång utan 2 ggr!! Sen trodde jag för ett ögonblick att den lilla musen kröp på min fot, tog en stund innan jag reagerade men sen började jag storböla!! Helvete vilken panik ja fick. Men det va bara en sladd! Hjälp! Vilken jävla mes jag är:) alla skratta såklart åt mig! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0