Haft en underbar dag!

Måste ändå säga det här igen!
Min syster Josefine är så himla underbar och min bästa vän:)
Älskar henne och är så stolt över henne. Hon är så snäll mot allt och alla, duktig på jobbet och en superbra syster:)
Vi har lunchat, skvallrar, shoppat och hängt hela dagen!!

Tack för en superbra dag!
Ligger nu i soffan och slappar lite efter alla dagens måsten, längtar efter min sambo! Har köpt hockeybiljetter och fixat med massa intyg som postats idag!

På söndag ska Magnus syster Anna och hennes pojkvän sova här för dom reser bort på måndag som jag förstod det. Ska bli kul och få umgås en hel kväll. Alltid roligt med övernattningsgäster :)


Kommentarer
Postat av: josefine

Tack detsamma syster! Det har varit en toppendag! Vi syns imorgon :)

2012-01-02 @ 16:36:49
URL: http://j0ssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0