Som en prinsessa!

Så får du mig och känna mig! Som en prinsessa!!

Igår lagade han en förrätt som va mumma! Sen fick jag en gigantisk bukett av min favorit blomma, lilja!
Sen tog han med mig till Via apia. Där beställde vi in oxfile som man fick grilla själv på en jätte varm lavasten vid bordet, sedan ingick en buffé av potatisar, kalla & varma såser, sallader och mycket mer! Helvete vad gott det va :)
Sen va vi påväg till bilen, hem trodde ja men då har snutt fixat bio, godis och dricka så jag fick se Hamilton! Snacka om underbar kväll:) Har svårt och förstå hur underbar man kan vara!! Men han är bäst min kille!

Nu har jag ätit frulle, ser på melrose. Är ledig idag. Ska Iväg med syster Josefine och kolla på rean på sommarlagret. Sen kaffe hos mig:)
Sen kanske min andra lillasyster Madeleine kommer på besök!

Rosorna är från mig till Babe!
Liljorna jag fick har inte slagit ut än så ja kommer kunna njuta av dom länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0