Syskondag!

Började dagen med att kika i affärer med syster Josefine! Inredning såklart då vi båda älskar det!
Sen hem till mig för kaffe och hennes nybakade sticky buns :) riktigt gott.
Sen kom min andra söta syster Madde som jag saknat så! Hon är så rolig och umgås med, säger så knäppa saker och vi har riktigt kul ihop vi systrar!
Så tack mina fina hjärtan för idag <3

Fixade middagen idag: fläskfilé inlindade i bacon och fyllda med mozzarella. Pommes, vitlökssmör och bea! Mööööömmmmssss :)

Imorn ska ja jobba. Ingen lust alls!!! Men efter det ska vi hämta mamma och minsta systern Felicia för fika och hjälpa mamma med en sak! Ska bli supermysigt!

Fick ett trevligt sms idag från min bästa sebbe, han bjöd med mig och sambon på middag på Texas longhorn med han och Cathrine! Får dock bli flyttat till nästa helg :) men kommer bli väldigt trevligt!

Tack & bock! Trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0