Härliga dagar

Hagt Therese här på besök och vi hade en trevlig middag tillsammans med mina 2 systrar i lmåndags samt min sambo och Ida. Sedan satte vi flickor oss på balkongen resten av kvällen för skitsnack och öldrickande!
Kvällen slutade på ankan och vi såg basic element uppträda! Hade en så himla rolig kväll ned tjejerna❤
Igår låg ja mest i sängen vilket jag är så sur för idag! Det va så varmt pch fint igår och jag hade kunnat sola hela dagen! Men nej d är alltid så när jag är bakis! Blek är ja som fan!

Avslutade tisdagskvällen i systers bil med bilbingo på I2. Tradition när sommaren kommer :) härligt, hade solen rakt i ansiktet, kaffet i termosen och min fina familj med med!

Idag ska jag och Ida åka med syster till stan och fika samt växla pengar till Kroatien. Så det är snart dags och kliva upp och göra sig klar :)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0