Sista dagen

Iförrgår åkte vi taxi ca 5 mil till en Ö som heter Pag där vattnet va minst 30 grader och så vackert! Där va vi hela dagen innan bilen hämtade oss igen! Underbart. Igår började dagen med massa moln och sista 2-3 timmarna innan d va dags att ge upp va solen extra stark och jag har trots solskydd bränt mig. Så trist för ja vet att ja närsomhelst börjar flagna och sen är färgen borta! Men men solen här är alldeles för stark mitt på sommaren så d är svårt att bli brun utan en bränna på köpet :) Har haft en så jävla fin semester med vackert väder och ett toppenhotell! God mat och kalla öl! Idag skulle d vara fint men man ser massa moln påväg hit så vi får se! Så gött att bara ligga vid poolen, lyssna på ljudbok och kolla på havet trots lite moln! Rogivande ställe. Igårkväll tog vi våra madrasser igen och flöt ut på havet medans solen gick ner! Galet vackert och romantiskt! Busade tills jag hade saltvatten ända upp i näsan och Babe va helt slut :) skönt att få vara barn ibland! Nu ska vi strax gå ner och lägga oss och njuta! Imorn 15.00 går planet mot München sen hem till Sverige efter några timmars väntetid! Hejdå! ❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0