Fyfan för brudar!

Ibland önskar jag att jag att tjejer va mer som killar. Att allt ska vara så jävla komplicerat och att alla tror man har en baktanke eller en anledning och göra saker! Hur fan funkar ni? Ni som dömer och kritiserar hej vilt? Måste ju vara ni som är sånna? Dra inte in mig i er tjejvärld. Jag är glad för mina närmaste tjejer, där existerar Inge tjejsnack bakom ryggen mer än av välvilja och oron. Där existerar ingen misstanke eller illvilja. Visst snacka "skit" kan alla göra. Men att döma sina vänner eller anta saker som man inte vet nått om det är för mig nått en riktig vän aldrig skulle göra!
Och nästa vecka kommer de underbaraste av dom alla! Hon är den eviga vännen som stulit mitt hjärta vid 10 års ålder. Hon är den finaste och snällaste, den ärligaste och den modigaste jag vet!
Älskar dig från botten av mitt hjärta ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0