Helgen är varmt välkommen

Var hos läkaren igår. Mamma följde med som stöd. Tack ❤
Gick igenom min sjukhistoria och berättelse pratade mest. Tog puls och blodtryck och sol vanligt va båda två för höga. Hade 125/80 tror ja och en ganska hög puls. Men kände mig lugn så det är inte pga stress hos läkaren, verkar som ja alltid har så här.
Vidare till gripen där jag lämnade 7 rör med blod för provtagning.
Får besked mån-tis så får jag se hur vi ska gå vidare.
Jobbigt just nu:(

Men igår hade jag en fantastiskt mysig kväll med Magnus. Fick 3 rätters middag och massa kärlek. Svingod kycklingfilé och hemgjorda potatisklyftor. Ciabatta med massa gott på till förrätt!! Och en chokladglass från (häggen nånting) med chokladsås i och persikoskivor på sidan.. En kall öl bjöds det på också! Ahh han kan verkligen laga mat han min fina Magnus :)
Ikväll är det jag som lagar middag och vi ska se på safehouse!
Hejrrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0