Kan inte sova ut

Är för nyfiken på dagen att jag inte kan sova längre än tills Magnus åker till jobbet :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra! Tror ja tar en till hemmadag! Visst det är sol ute idag men d kommer bara vara 15 grader varmt och det gillar ja inte! Imorn är det syster student och ja måste välja kläder och allt sånt ikväll! Så det är klart! Ingen aning om
Vad som är planen mer
Än att jag och syster ska förbereda allt hos mamma..
Blev så ledsen igår när det uppstod ett missförstånd. Kanske överreagerar jag men ja är inte en sån människa. Skulle inte såra nån med flit. Ja vill inte bråka med folk.. Man är för gammal.. Men istället för att fälla en tår så kokar ja av ilska. Lättare så! Det ja har svårast med som person är när folk har missförstått eller fått fel uppfattning om mig, man har liksom blivit dömd bakom ryggen. Varför gör folk så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0