Trött och bubblig..

Tröttheten har tagit över mitt liv just nu:)
Men det gör ingenting! Ikväll ska jag och min man unna oss en god middag, en mysig stund framför tv:n och kanske lite egentid utan tv:n som ja märkt tagit över min mans all lediga tid :)
Killar tror att man umgås bara man är i samma rum. Men så är det ju inte:) Vill ha hans fulla uppmärksamhet ikväll!
Imorn blir det en tur på stan! Försöka fika med Frida Lindgren och bebisen i magen.
Igår hade ja finbesök av Cornelia och Sarah! Vi fikade och käkade middag tillsammans. Sen va det dags att leka i soffan:)
Cornelia sa igår
En sak som gjorde mig så varm i hjärtat: när jag blir stor vill ja bli som Lallo! Fast med en annan hårfärg!
❤❤❤❤

Syster Josefine kom
Också efter en stund! Alltid kul att umgås med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0