Familjemys...

Haft min fina mamma och min underbara pappa och bästa syster på kaffe/kaka/födelsedagsfika här på morgonen! Pratat om allt möjligt och bara hängt :)
Bränner nu ut en film som vi ska se ikväll och ska snart börja med maten!
Ikväll är det mysfredag!!
Fick även ett brev på posten med en trisslott och ett fint kort från Lena och Åke , vann 50kr! Tack så hemskt mycket och va Goa ni är som tänker på mig ❤

Tack & hej :)

Ps. Ni som missat, jag fyller år imorn!!! Älskar att fylla år!!


Kommentarer
Postat av: Linda & lilla Tyra

Va resan till Ullared din present av Magnus? Eller ska du får något annat? Klockan?



Jag är iaf jättenyfiken på de paketet isf. Ni 2 är såååå bra!! <3

Love you!

2012-03-16 @ 15:53:54
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fick resan, presentkort, övernattning i stugan hela helgen och klockan :)

Ja vi har det bra vi 2 ❤❤

Love U!

Pussa Tyra från mig!

2012-03-16 @ 16:01:31
URL: http://lalolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0