Frukost

En ostmacka och en leverpastejmacka med vitamin wells goda hallonvatten!
Håller på att förbereda inför högskoleprovet på lördag, en del att fixa med! Ikväll är det datenight och min tur att skämma bort älsklingen med god mat! Innan dess åker ja med Gun till stan en sväng.
Annars är väl livet som det ska:) åker utomlands snart och är pepp som fan! Ska bli kul för Ida att uppleva Barcelona..
Imorn ska dagen spenderas med min superfint syster Josefine ❤❤
Vi ska luncha och shoppa!
Älskar min lillasyster så och att umgås med henne är som att umgås med sin bästa vän! Tänka sig att vår relation blivit så efter att som små halvt haft ihjäl varandra! Josefine va en skitunge ibland alltså som kunde stå bakom pappas rygg och flina medans ja fick skäll för att ha gjort henne Så ledsen :)
Ha ha ha ! Ja vad ska man säga, hon är mitt lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0