Högskoleprov

Japp idag är det som rubriken antyder, högskoleprov på skolan och jag jobbar med Johanna och Angelica!
Jättekul och ha sällskap på jobbet när jag i vanliga fall jobbar ensam:)
Magnus innebandy va inställd idag så han åker mot gymmet och kommer sen och hämtar mig när ja slutat! Vi ska kolla på tapeter idag och lister! Vi tänkte passa på att låta en målare tapetsera om när vi är utomlands. Och när listerna ändå är av så byter vi dom mot lite högre och snyggare! Vi har en repfond på Lägenheten så allt blir gratis :) förutom målarens lön då!

Ska bara bestämma mig för vilka tapeter jag ska ha! Får ju bestämma helt själv för Magnus :)

Ikväll blir det god middag, massa öl ska ja dricka och sen ska vi även kolla finalen i gladiatorerna!
Gillar faktiskt det programmet :)

Återgår till jobbet nu! Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0