Hurra hurra hurra!

Idag fyller jag år :)
Dock tillbringas dom
Första timmarna på jobbet! Vaknade med huvudvärk kl 7.14 och kunde inte somna om.. Så ikväll lär ja va trött men partyskorna ska på ändå! Fika med världens bästa familj och sen kommer tjejerna på middag!
3 timmars jobb kvar och här är det lugna gatan!
Synd att Fia inte kunde följa med ikväll, saknar verkligen att umgås med henne. Vi är olika men ändå lika hon och jag! Hon är min chef men även en av mina bästa vänner fast vi aldrig umgås längre! Ses ju varje dag på jobbet men saknar vår galna tid :)

Nej nu ska ja göra mina kollegor glada och verkligen fylla på allt och städa här på jobbet!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0