Kidnappad!!!

Fick ett samtal som löd: gå på toa, packa mackor och stick ut från jobbet om 8 min! Sen la han på.
Vikarie va tydligen och gömde sig och avvaktade tills ja hade åkt.
I bilen säger han att vi ska till Åmål. Ja fatta ingenting.. Trodde han hade nå djävulskap på gång men min älskling bad mig blunda och när jag öppnade ögonen så hade ja ett paket i handen, med en champagneflaska och ett kuverts i kuvertet låg ett presentkort på ullared! Åhhhh Babe ❤❤❤
Så nu har vi shoppat några timmar, druckit några öl och slappat i vår helt egna stuga!!
Imorn ska vi fortsätta handla och ha det allmänt romantiskt! Herregud jag grät av chock! Tack världens bästa sambo!
Så kul att alla på jobbet har vetat om detta i många veckor men lyckats hålla tyst😃

Älskar dig Magnus och är så glad att jag har dig! Det är nämligen så att han hatar att shoppa och hatar att köra långt men har ändå kört över 4 timmar och förberett en hel helg av enbart shopping! Ingen gräns är heller satt för hur mycket jag får bränna så jag är grymt speedad :) nu ska ja återgå till världens finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0