Mår bäst!

I fredags blev det hamburgare Made by Babe och pommes gjorda av mig:) helvete vad gott! Och en skräckfilm
Jag ångrar att jag såg! Aldrig har jag någonsin varit så rädd! Fyfan..
The Woman in black hette den! Rekommenderar den verkligen om man inte är lättskrämd som
Jag :) för det va en riktigt bra skräckis!

Lördagen spenderades först på Magnus jobb där vi jobbad och tvättade bilen samt bytte till sommardäck:)
Sen iväg och kikade på lillasysters gymnastikuppträdande på barnmässan!
Drog även en tur till bergvik och köpte ett nytt sommarlinne och en t-shirt! Solen sken så varmt igår så vi satt på balkongen och drack mousserande vin och njöt innan den hemmagjorda pizzan va klar:)

Sov ut ordentligt i morse och gjorde frukost till Babe:) sen packade vi baguetter och fika för en tur ut i solen! Först lite shopping på stan där ja köpte en jacka, Fjällräven ( dyr som smör) men ja va bara tvungen! Köpte även ett par shorts;)
Nu är vi hemma och har städat och rensat garderoberna, strax middag och mys!
Ja det va allt för denna helg:)

Haft en helt underbar och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0