Nytt på ballen

Ny bänk, 2 stolar och ett bord! 995kr på Ikea i mörkbrunt:) svinnöjd!
Så igår satte vi ihop det och idag körde vi bort våra gamla stolar till mamma.
Ska försöka få bort bordet nån dag också. Har plockat lite hemma och hängt tvätten. Gör fan inte annat än jobbar och städa.. Tror inte min sambo ens vet vart damsugaren står.. Visst Karln jobbet mer än mig men ja är lätt ikapp med allt slit här hemma.. Känner mig som en städkärring ibland alltså!

Nu har jag egentid i soffan med tv:n och massa levande ljus:)
Snart helg, på fredag ska vi handla efter jobbet och sen blir det middagslagning och tvhäng! Jobb lördag och kanske bio på kvällen.. På söndag har vi bokat in en heldagsdate med varandra och det innebär nog lite shopping och fika:)

Japp det va det det.. Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0