Perfekt födelsedag❤

Hade familjen på fikabesök efter jobbet och det va som
Vanligt lika kul:) alla syskonen på en och samma gång!
Fick en MP3 av mamma
Och ett jättesött armband som kommer passa fint till sommaren när man är brun:) tack mamma!!
På kvällen kom Elena, Sara, Petra, Cathrine och käkade hos mig! Dröjde inte länge innan även Linda kom :)
Ha ha ha så rolig du är Linda, kunde inte hålla sig så hon blev med ut hon med! Va riktigt längesen jag hade så kul ute och även på förfesten.. Kändes verkligen att jag saknat allihopa. Vi ses nästan aldrig längre. Så det värmde i mitt hjärta att ni kom!!

Idag har ja varit bakis då ja förblev full ända tills igår kväll.. Skumt för ja drack nästan inget i lördags.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0