Så där ja

Nu är humöret på topp och jag mår så jävla mycket bättre! Enda onda som är kvar är ryggen men skit samma:)
Igår pratade jag med pappa, han ska komma nästa fre med syster och fira mig! Saknar honom, senaste tiden har jag blivit mer pappig än någonsin. Tror det beror på att vi har en sund och kärleksfull relation utan bråk, han är lycklig och har en flickvän som verkar toppen! Mamma verkar må bättre och har nu sin lägenhet klar! Känns jätteskönt. Sen har min syster hjälpt mamma nästintill varje dag, är så stolt över allt slit hon lagt ner, guldvärt då jag inte mått bra senaste veckorna.
Nu ska jag fortsätta kolla Kourtney & Khloe takes Miami..

Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0